Skip links

Torna el baròmetre de l’Auto Mobility Trends

Per sisè any consecutiu, s’ha presentat el baròmetre Auto Mobility Trends liderat pel periodista Toni Fuentes, que radiografia el sector amb una enquesta participada per directius de l’ecosistema de l’automoció i amb la participació de les principals veus dels representants del sector.

La transformació de l’automoció s’enfoca al vehicle elèctric preferentment, en la connectivitat, el vehicle compartit i les noves plataformes de mobilitat. En l’automoció, la inversió amb micromobilitat perd força. En línies generals, els nous desafiaments se centren en les marques, la reducció de les emissions ambientals i a escala fabril, fer front als nous aranzels. 

El sector de l’automoció afronta un moment decisiu marcat per l’electrificació, la digitalització i la competència internacional. Joan Blancafort (Gremi del Motor / Fecavem) reclama una estratègia omnicanal, més talent digital i un marc normatiu estable amb incentius clars. “El futur del sector no s’espera: es construeix”, conclou.

L’enllaç a la presentació està aquí: https://youtu.be/uQDBw5-tRHo.

Podeu consultar l’estudi presentat en pdf: