Demanem al Govern que no tributi l’impost de CO2 per l’any 2020
Des de Fecavem, i juntament amb Foment i UPM, ens dirigim al vicepresident del Govern en funcions de president, el senyor Pere Aragonès, perquè no es tributi l’impost de C02 corresponent al 2020. Davant la greu crisi que el sector també travessa derivada de la








